Звернутись до Фонду

Основи сімейного бюджетування

Заняття з фінансової грамотності в Володарській школі-інтернаті було присвячене питанням формування сімейного бюджету.

Для цього учням було запропоновано уявити себе членами однієї великої родини, розподілити в ній ролі, визначити різні види діяльності, пов'язані з веденням домашнього господарства, справедливо розподілити обов'язки між усіма та створити малюнок, який би демонстрував результати їхньої спільної діяльності.

Після презентації і спільного обговорення вивели формулу сімейного бюджету і визначили, за яких умов сімейний бюджет може бути надлишковим, коли - дефіцитним,  а коли - збалансованим.

 На закріплення знань на занятті було проведено рольову гру "Сімейний бюджет". Гра сприяла умінню розподіляти обовязки в команді, координувати спільні дії, планувати час, приймати спільні рішення, оцінювати свої  і чужі дії та рішення, складати сімейний бюджет, оцінювати ситуації, в яких може опинитися родина.

 В підгрупах учні вирішували різні ситуації кількох родин (несподівана премія, народження дитини, поломка пральної машини і нанесення шкоди ремонту сусідів, дтп та ін.), які впливали на сімейний фінансовий баланс. Результати оцінювались самими учасниками в оцінних листах, де були перелічені відповідні критерії. При чому оцінки учні ставили і самі собі, і іншим командам, що допомогло встановити обєктивні результати сімейних бюджетів.

 Працювати було заxоплююче і весело, дякуємо тренеру програми «Успішна людина» Аносовій Анастасії.

 

Галерея (4 фото)