Звернутись до Фонду
- Головна
- Прес-центр
- Реклама «двигун торгівлі»
Реклама «двигун торгівлі»
Темою чергового уроку з фінансової грамотності в Київському ліцеї-інтернаті №23 «Кадетський корпус», учасника благодійної програми «Успішна людина» БФ «ФОНД ДОБРІ СПРАВИ» стала тема торгівлі, ціноутворення та реклами.
Школярі дізнавалися, про ринкову модель економічних відносин, різницю між оптовою та роздрібною торгівлею, розглядали процес ціноутворення - як формується ціна, які складові впливають на собівартість товару, ознайомились з поняттям маркетингу, впізнали, як реклама впливає на нашу свідомість, на прийняття того або іншого рішення та як самому не потрапити на рекламний гачок.
Прикладом успішності у житті, хлопців вразила історія з далекого минулого про хлопця, який з дуже сором’язливої людини з комплексами перетворився в торгового магната, створивши світову «Імперію Франка Вульворта» - мережу супермаркетів і досі відомих у світі, завдяки власній кмітливості та наполегливості. Саме Франк ввів в обіг цінники на товар, без яких ми не уявляємо сучасних магазинів, дозволив покупцям самостійно обирати та оглядати товар, і нарешті, провів перший акційний розпродаж товару.
Наостанок, грали з кадетами в гру «Хто знає найбільше реклами», переможених не було - хлопці знають, пам’ятають дуже багато реклами, але засмутив той факт, що дуже багато реклами алкоголю і тютюну попадає у вразливі підліткові голови і це є проблемою всього нашого суспільства.