Звернутись до Фонду

Що таке гроші, навіщо вони нам?

Друга зустріч з старшокласниками Володарській санаторної школи-інтернату  в рамках уроків фінансової грамотності за благодійною програмою «Успішна людина» розпочалась з мозкового штурму, під час якого учні міркували щодо поняття грошей, їх призначення, історії виникнення.  

Продуктивною видалась дискусія щодо розповсюджених фінансових стереотипів, зокрема, таких:  «Гроші – це зло»,  «Чесним шляхом багато не заробиш»,  «Для того щоб заробити, потрібно лише багато і старанно працювати»,  «З рівнем доходів зростають витрати», " Можна здобути повагу статусними речами і увійти в коло людей, які мають ці речі"…До вподоби учням прийшлася  фінансова розминка «На гостині в казки», під час якої учасники пригадували,  якими монетами розплачуються герої літературних творів. А ви знаєте, які гроші були в обігу у Малюка і Карлсона, Алі-баби, трьох мушкетерів, піратів з "Острову скарбів", Тіма Талера та Незнайки під час його подорожі на Місяць?

В економічній грі "Що купити замість літра молока" учні вчилися  ефективно планувати і витрачати певну суму коштів, враховуючи необхідність товарів,  створили перелік критеріїв вивчення якості товару (обсяг, виробник, термін придатності, інгредієнти, термін зберігання, додаткові властивості, вартість)  при потребі його придбати.

 

В якості самостійної роботи старшокласники отримали завдання  підготувати відповіді на запитання:     Яка історія слів: монета, рубль, копійка?    Яким іноземним державам належать такі назви грошей: злотий,  рупія, донг, шекель, юань, ієна, крона, фунт стерлінгів?  Які гроші називаються безготівковими?

Галерея (3 фото)